
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
- Kupujący zobowiązuje się w przeciągu 3 dni od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zgłosić reklamację pisemnie e-mailem (biuro@zante.com.pl) lub pocztą ( ZANTE Sp. z o.o., Skrytka Pocztowa 4, 00-363 Warszawa).
- Reklamacje należy wnosić na formularzu znajdującym się na stronie medico.net.pl, pod treścią regulaminu. Stanowi on załącznik do niniejszego regulaminu.
- Reklamacje będą uwzględniane na podstawie dokumentu sprzedaży oraz uzupełnionego formularza reklamacyjnego.
- ZANTE Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieistotne odstępstwa towaru dostarczonego od zaoferowanego.
- Szkody powstałe na skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań klienta w trakcie montażu lub użytkowania towaru nie są podstawą do wnoszenia roszczeń wobec ZANTE Sp. z o.o. Nieprawidłowe lub niezgodne z umową działania określone są w informacjach podanych przez producenta towaru.